divendres, 9 de novembre del 2012

Presentació


Benvinguts i Passeu, Passeu!

Aquihodeixodit és una manera de deixar per escrit tota mena d’idees que se’m passen pel cap. La creativitat sempre m’ha seduït, tot i que no se m’ha donat mai bé del tot… Però de cop, torno a tenir ganes d’escriure, del que sigui i he pensat que ara que els blocs estan tan de moda… Tinc una feina sedentària i una manera de moure’m és aquesta, fent volar els pardalets que tinc al meu cap. Al meu cap hi tinc als meus fills i company, família i amics per damunt de tot. Això desencadena en pensar coses a fer amb ells… com distreure als nens, on passar el cap de setmana, on quedar amb els amics, de què parlar, podria sorprendre algú amb un pastís, què faig avui per a dinar i per sopar, què em fico avui, no tinc roba, hauria d’ordenar l’armari, podria pintar un quadre, ha canviat la llei de l’IRPF i ara no sé com ens afectarà, bla, bla, bla,… Tantes coses que al final no es fan, però de les que podria deixar constància en aquest bloc. AQUÍ HO DEIXO DIT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada