dimarts, 9 d’abril del 2013

PRIMAVERA DE XOCOLATA

La primavera de xocolata va arribar dissabte a casa nostra, l'altra, la de veritat, ja fa dies que ha arribat, però a casa nostra aquest any ha arribat una mica disfressada... de xocolata!


De xocolata i colors vius, com els dels aparadors de les botigues de roba que podem anar veient ara mateix.

No celebràvem res en especial. M'havia sobrat xocolata de la Kitty i dissabte al matí, com estàvem per casa, vam posar-nos a la cuina!

Vàrem començar posant un paper de forn damunt la taula, vaig deixar a mà uns palets d'aquests de fusta com els de gelat, però que serveixen també per manualitats... i vaig treure la xocolata fondant de la nevera. Un cop més,  vaig explicar-los que podiem desfer aquella xocolata tan dura al microones, que l'escalfor faria que es desfés. Un altre dia a veure si penso a explicar-los-hi que si remenem la xocolata, a més, es reparteix la calor acumulada i es pot acabar de desfer...

Jo mateixa vaig posar després la xocolata a dins d'un biberó de cuina (també serviria una mànega) i els hi vaig a ensenyar a fer la flor en qüestió. El nen ho va intentar, però no va tenir molta traça. La nena, menys. A més, ella, volia que s'encarregués d'anar repartint els "lacasitos" (en aquest cas, M&M's) per les piruletes i se les cruspia totes!!!

La qüestió era començar a dibuixar la flor marcant un centre sobre el palet i a partir d'aquí anar formant els pètals de la flor. Fet això, posar un lacasito al centre de la flor. Però... escolteu! que surti el que surti... que estarà bo igual!!!


Què us he de dir? Va ser divertit posar-nos a la cuina, espatxurrar el biberó, sentir com es tirava pets jajajjaa, fer diferents "formes", esperar que s'assequessin i menjar-no-les... i rentar-nos la cara i les mans perquè vam acabar ben empastifats (bé, els nens...).


Piruletes de xocolata en acció i repartides per la superfície de treball

Com veieu, les piruletes estaven damunt del paper vegetal i un cop més o menys sec és fàcil de desenganxar.



Piruletes de xocolata

Una bona manera de passar-nos-ho bé. Menjar xocolata ens fa ser més feliços.



AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada