diumenge, 26 de maig del 2013

MONSTRES DE XOCOLATA

Vaig guardar els residus de candy melts i xocolata fosa per a fer alguna activitat amb els nens, ja que ells no ha van participar en absolut de l'elaboració dels cakes pops.
El primer que vaig pensar va ser pintar amb xocolata. Això alguna vegada ho hem fet amb els nens i pintar, el que es diu pintar, no pinten gaire. Ara això sí, sucar-ho tot a la xocolata, doncs també!
Després vaig pensar en fer bombons, però feia poc havíem fet les piruletes de xocolata.
Unint les dues idees i inspirada en unes "obres d'art" que fa uns dies vaig veure per internet, vaig decidir que faríem monstres de xocolata.
Inspiració: aquí!
 




Es tracta d'agafar la xocolata fosa novament (al microones mateix i a tandes curtes, d'uns 15 segons, depenent de la quantitat de xocolata que hi hagi). Un cop es treu la xocolata del microones, s'ha de remenar bé per a què amb l'escalfor s'acabi de fondre la xocolata i amb una cullera per exemple tirar-la sobre un paper de forn. Moure el paper de forn per a què puguin agafar una mica de forma i posar-li ulls. També podem donar forma amb la cullera. Recordeu que els candy melts em van quedar espessos quan els vaig fondre? No corria gaire bé pel paper de forn i els hi vam donar forma amb la mateixa cullera.
 
Està bé fer-ho amb els nens. És ideal ja que no es requereix una gran precissió.


No us deixeu enganyar pel coloret de pell d'aquest monstre... és un cíclop extraterrestre a punt d'atacar!

Els ulls els vaig fer amb boletes de fondant que tenia per casa i amb retolador comestible.

Retolador comestible?! mmmmmmm
Un altre monstre de xocolata
  


De seguida els nens es van animar a fer boletes i pintar els ulls

Els meus monstres i la xocolata
 

 
 

Aquests monstres també els podríem haver fet enganxats amb uns palets, també... però com quedava poca xocolata i ja dic que últimament no tenim gaire temps per a fer coses, els vam fer així.

AQUÍ HO DEIXO DIT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada