dimarts, 22 d’octubre del 2013

DIMARTS BREU

Conversa breu de dimarts al matí...

Els petits estrenen sabates.
Els "keds" de la nena, fan molt soroll. És a dir, la nena va caminant fent molt soroll amb els "keds" nous. S'ha de notar que són nous, però la veritat és una altra. Segons la nena, camina així per a espantar al monstre.

- Quin monstre?
- El monstre que ve a casa...
- Eh? A casa ve un monstre?
- Sí, va a l'habitació del meu germà i es posa les joguines a la boca.
- Puaaaaaaaj! El monstre xupa les joguines del teu germà?... i les teves no?
- Noooo, perquè jo no tinc joguines a la meva habitació.

Acabáramos!!!

La nena té molt integrat el que és el joc simbòlic i ja no considera joguines a tot allò que hi ha a la seva habitació.

AQUÍ HO DEIXO DIT


4 comentaris:

  1. M'apasiona la teva nena :) m'encanta el monstre xupa joguines del germà gran.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) És tot un personatge, quan vol... I el nen, "menos mal", que no s'ha enterat de què a casa ve un monstre que li xupa les joguines, pq es veu que al meu fill no li agraden les coses xupades ;)

      Elimina
  2. jajajaja, els nens tenen cada "perla"... Fantàstic el monstre xupa-joguines, un dia li hauries de proposar que el dibuixi i li posi nom! Potser s'acaben fent amics i tot i surten tots tres a passejar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona idea! Sí que podríem provar de dibuixar-lo hehehe

      Elimina