dissabte, 16 de novembre del 2013

AQUAREL·LES PERFUMADES

Ens tornem a començar a quedar a casa quan arriba el cap de setmana i cal buscar activitats, oi?
Una activitat típica i tòpica per a fer amb els nens és pintar.

L'altre dia vaig decidir fer-ho una mica diferent...
Vaig agafar les aquarel·les, que no sé perquè sembla que fa més diferent (sempre pintem amb "plastidecors" o ceres o com a molt pintura de dits)
I a l'aigua de pintar li vaig afegir un raig d'oli perfumat.

Després vam anar pintant tal qual el que ens va semblar... Però al cap i a la fi, serien unes obres sensorials...



Colorets, de la nena

I figures humanes que s'imaginen, del nen

Tot això amb una "impregnamenta" ideal per a treballar el sentit de l'olfacte (a la vegada que el de la vista) i deixar-ho escampat per l'ambient de la casa.


I a part d'aquestes, dues obres d'art de regal:
M'encanta com queden els mocadors de paper després de netejar una mica els pinzells !!!

 
Durant uns dies hem tingut aquesta oloreta especial per casa i  als nens crec que els hi ha agradat aquesta proposta una mica diferent. 
 
AQUÍ HO DEIXO DIT


2 comentaris:

  1. Oh, quina idea més preciosa! Em sembla que no tardaré gaire a copiar-la... Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs serà un honor! I segur que tu també li dones un toc especial

      Elimina