dimecres, 29 de gener del 2014

PINTANT AMB "APIRETAL"

Això és el que exclamava el nen després de la proposta per a pintar de l'altre dia.
Ja havia vist en diversos blocs que es podia fer pintar als nens amb comptagotes. (no, no vull dir que pintin poc... amb l'estri!)

Se'ns havia acabat l'apiretal (ai! aquestes grips) i vaig decidir guardar el comptagotes. M'encanta trobar formes diferents de pintar i és una proposta habitual que he vist en diversos blocs que vaig visitant.

Mentre la petita dormia plàcidament víctima dels virus, em vaig posar amb el nen a pintar. I es va estar una bona estona, fins que l'activitat va començar a desvariar i vàrem decidir posar punt final. No volia que comencés a pintar a xorro, a les cadires, etc....................

Vàrem gastar els colorants alimentaris que ens quedaven, allargant-los amb aigua, i creant barreges de colors. Al nen li encanta saber com es formen els colors. Sempre ho pregunta...
Espetecs de colors


Vàrem pintar sobre paper de cuina, que també m'encanta: Més enllà de treballar la motricitat fina, el que m'agrada és veure com s'absorbeix la pintura, s'escampen els colors i es van barrejant d'una forma tan interessant. A falta de paper especial per a aquarel·les, és una opció la mar de barata, he!

Amb els papers aquests, encara trobarem alguna proposta interessant!

AQUÍ HO DEIXO DIT

2 comentaris:

  1. M'encanta, m'encanta, m'encanta! Pintar amb comptagotes i xeringues manté els nens ben concentrats amb la tècnica que cal per fer-los servir i al mateix temps gaudeixen d'una eina molt precisa per a pintar. El resultat: una activitat que els manté calmats i gaudint del procés creatiu. I sobre paper de cuina encara és millor perquè els colors es barregen. Segur que us ho vàreu passar genial! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. sí. Va ser xulo. El nen encara no és massa amic de feines precises, però això de pintar diferent tb li agrada.

      Elimina