divendres, 28 de març del 2014

DIVENDRES MUSICALS I PARAPARAPARAPARAPARAPAAA

Fa uns dies vaig enxampar a la meva filla cantant una cançó. 
Oh! Quina novetat, no?

Cantava això:
paraparaparapara

i de seguida em va venir al cap una melodia més o menys coneguda. Però m'estranyava que ella l'estigués cantant. Més que res perquè no la coneix la cançó aquesta, però ves a saber si la Maite també li ha ensenyat i la Maite ha sofert una evolució culturo-musical-ultra-ràpida.

i de seguida vaig agafar l'I-pad i li vaig buscar la cançó d'avui. 
Quina injecció de bon rotllo.
Quin paraparaparaparaparapaaaaaaaaaa més enganxifós. (Què guai).








Entrada relacionada: http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/2014/01/divendres-musicals-i-cantarins.html



AQUÍ HO DEIXO DIT

2 comentaris:

  1. Em fa molta gràcia això que expliques de la Maite i l'Ada. Genial, sens dubte, Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe li ha tocat rebre a la Maite i mira que no la conec gaire però es veu una noia molt agradable i molt dolça amb els nens ;)

      Elimina