dimecres, 12 de març del 2014

PREOCUPACIONS

Si no tenia prou amb les meves preocupacions:
les que es poden llegir i plasmo aquí al bloc
les que em reservo per a mi mateixa...
Ara, cal afegir les següents:
No dormo del tot bé. I no és culpa dels nens. No. El cansament passa factura. Arriba un moment, a les acaballes del dia, en què algú prem un botó i m'apaga. Llavors, em deixo caure al sofà i dormo. Però unes horetes. Entrada la matinada, me'n vaig al llit. I això, senyors, no és descansar.
A sobre, una, que és hipocondríaca, troba mil motius malignes al fet...
I quan estic al llit, em torno a preocupar... per què a veure? què ha passat amb l'avió de Malàsia?? Per què no puc evitar pensar que això em recorda a la sèrie "Lost". I no vull semblar friqui i molt menys frívola, eh? Que em poso a la pell dels familiars dels viatgers i pateixo. Però veig paral·lel·lismes.
I a l'hora m'agafa ràbia, perquè segur que allà hi viatjaven un futimé d'innocents i sempre pateix el mateix tipus de gent, com si no hagués gent indesitjable pel món que acabarà impune........... grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Per a evitar preocupacions... el millor fer una primitiva amb els número 4, 8, 15, 16, 23, 42.
ala.
AQUÍ HO DEIXO DIT


2 comentaris:

  1. Hahahaha, bons números. Però dubto que fer primitives t'ajudi amb l'insomni. Jo estic bastant igual, sino que enlloc d'adormir-me al sofà ho faig directament al lllit. I quan em desperto a les nits, got d'aigua i flors de Bach per tenir un son de més qualitat. I de moment em funciona, creuem els dits perquè duri...

    ResponElimina
    Respostes
    1. no he provat mai les flors de Bach. Ho puc tenir en compte. Gràcies pel consell.

      Elimina