dijous, 19 de setembre del 2013

PREMI LIEBSTER

O LIEBSTER AWARD


I em fa molta, però molta il·lusió. La veritat, és que veure-ho en petit des del mòbil em va emocionar, em va alegrar especialment el dia i a mesura que han anat passant els dies, des de què ho vaig saber el cap de setmana passat, he tingut moltes ganes de posar-me a escriure al bloc per a dir-ho i esbombar-ho.

És el primer premi que rep el bloc. (No sé si és bona expressió dir "primer", presuposa que n'ha d'haver més i no sé jo...)


No és que sigui el premi en qüestió, que, mira! si serveix per a promocionar aquest humil bloc, benvingut sigui... és més el saber que algú em llegeix a l'altre cantó i a sobre li agrada.
Gràcies Lidia, un cop més. Com ja et vaig comentar, encoratja a seguir endavant.
A ella també l'hem felicitat perquè prèviament ha estat ella qui ha rebut aquest premi i s'ha encarregat d'atorgar-lo a onze blocs més. Felicitats també des d'aquí!



És a través del bloc Mariposas en Noruega, que ha tingut la consideració de nominar-me al premi i jo, com dic, estic encantada. Cofoia, que es diu... Així que si algú més la vol felicitar també o llegir el seu bloc, endavant!

Recomano la lectura del bloc de la Lidia. Escriu sobre la seva experiència vivint a Noruega. És una mare de Barcelona, qui, degut al trasllat per feina del seu marit, se'n ha anat a viure a Trondheim juntament amb els dos fills de la parella. Explica les seves vivències d'una manera molt dolça. A mi personalment m'encanta llegir-lo i fa sentir el país de Noruega molt més proper.




Bé, pel que fa al premi i la seva dinàmica... pel que he pogut veure, ara es tracta del següent:
És una promoció per a blocs que comencen, per a petits blocs (menys de 200 seguidors). Creem així una cadena i en promocionem els uns als altres. Fantàstic!
A veure... ara he de fer el següent:


-  Anomenar i agrair el premi a la persona o bloc que t'ha nominat, explicar onze coses sobre tu i contestar les onze preguntes formulades per qui et dóna el Liebster Award. 



- Visitar els altres blocs que han estat premiats juntament amb el teu. 



- Premiar  a onze blocs petits (de menys de 200 seguidors) que t'agradin. També hauràs de formular-los-hi onze preguntes i informar-los del seu Liebster Award. 


Lo primer, lo d'agrair ja està fet...
Ara a explicar onze coses sobre mi:

Sóc una noia lleidatana. Em considero treballadora, però també m'agrada molt fer el "vago"... i dormir!
Sóc mare d'un nen i una nena i també companya d'un excel·lent company, de qui tinc moltes coses a aprendre.
Sóc tímida (molt) i tranquil·la, però també tinc algun moment d'histèria i descontrol.

I entre les coses que m'agraden, la música (pop, sixtie, indie), però escoltar-la ja que no tinc coneixements teòrico-pràctics de música...


Resposta a les preguntes de Mariposas en Noruega:

1.- ¿Qué té motivó a abrir el blog?
La necessitat de plasmar el que se'm passava pel cap. Podria considerar-se el bloc com una mena de diari, però amb el propòsit de què si passa algú per aquí i em llegeix, deixi la seva opinió o més sincera crítica, ja que molts cops un munt de dubtes m'atabalen i veure diferents punts de vista ajuda molt. Mai he volgut alliçonar a ningú, tot i que moltes i moltes vegades o acabo fent (sense mala intenció, però passa...)

2.- ¿Te costó elegir el nombre? 
El nom del bloc és bastant senzill, per tant, el que es diu costar, no va costar gaire. És l'essència del que pretenia, com dic, deixar escrit qualsevol pensament que se'm passés pel cap. Per tant... "Aquí ho deixo dit".
El que sí que em va costar era trobar un nom "molón". Crec que no ho vaig arribar a aconseguir del tot...

3.- ¿Has tenido alguna vez el pensamiento de no escribir más? (agotamiento bloguero)
No. Però també té a veure que escric sobre qualsevol cosa. Si volgués seguir una temàtica molt concreta, crec que se m'acabarien aviat les idees i deixaria d'escriure.

4.- ¿Vale más una imagen que mil palabras? 
Moltes vegades sí, sobretot per a gent de poques paraules com jo i amb poca facilitat de paraula.

Ara, si a mi personalment, em poses un paper al davant i em deixes una mica tranquil·leta, t'escric qualsevol cosa. Millor o pitjor, però te l'escric.

5.- ¿Algún lema personal?
Lema com a tal no, però crec molt en el karma i en vigilar molt el que es fa perquè la vida ho retornarà. Ho hauria de retornar, perquè també veig a gent que no té el que es mereix. En fin...

6.- ¿Qué os relaja? 
Un relaxing cup of café con leche? Broma actual fàcil...
Cuinar. No sóc una "cocinitas", però posar-me a embrutar la cuina, m'agrada. De vegades el resultat no és el que tenia en ment, però relaxa.

7.- ¿Qué os pone de los nervios?
La gent desconsiderada.

8.- Canción favorita. 
"Hush", la versió de Kula Shaker

9.-Plato preferido.
Amanida russa (sobretot la que fa ma mare) però els espaguetis amb tomàquet fregit (SO...ÍS) també estan prou bé i el pollastre a l'ast, nyam!
Però si demanes només un, el primer!

10.- Un lugar. 
Lleida, sense lloc a dubtes. Sóc així de provinciana.

11.-Un sueño
La veritat és que no vull desvetllar-lo. Hi alguna cosa que em faria completa, completament feliç. Però també he vist darrerament que la felicitat absoluta no existeix. Qui sap si alguna vegada aquest somni meu es farà realitat i encara seguiran havent problemes i problemes... No vull dir-lo.





Lo segon... estoy en ello. Hi ha blocs hilarants, profunds, viatgers, tendres...


I per mi mereixen els premis els següents blocs (pensava que seria fàcil, però no ho és...):

Els meus nominats:

* Perquè la seva temàtica em resulta propera, però és que a part a les seves autores les tinc bastant a prop també:





* Un altre bloc sobre maternitat, destil·la els seus pensaments com a mare i m'encanta la seva manera de pensar, ja que em fa pensar a mi també moltes vegades:



* Un que he descobert fa poc. La temàtica en aquest cas seria "Cuina". Mereix el premi, ja que pel que he pogut veure és bastant perseverant publicant receptes:


* L'experiència d'una família nombrosa viatgera:



He hagut de deixar la llista en aquests sis... Són els blocs que més freqüento. Altres blocs que també m'agraden no complirien el requisit de tenir menys de 200 seguidors... I també tornaria a nominar a Mariposas en Noruega, però no li gastaré la pu...ada de tornar a fer tota aquesta feina ;)



I ara aquí van les meves onze qüestions pels blocs receptors del premi:

1. Perquè vas decidir posar-li aquest nom al teu bloc?
2. Perquè vas voler començar a escriure un bloc?
3. Quan el vas començar?

4. Què et porta a escriure una entrada?
5. Portes algun tipus de planificació o escrius segons et ve?


6. Com promociones el teu bloc?
7. Quan visites altres blocs, deixes algun comentari o fas visites anònimes?
8. Com són els blocs que més t'agraden (continguts, disseny, el que tu creus que més t'agrada d'un bloc)?


9. Quines són les teves aficions?
10. Què és el que valores de la gent que t'envolta?
11. Imaginació al poder: si fossis un personatge de ficció, qui creus que podries ser?

Espero que ningun dels nominats es sentin ofesos amb cap pregunta, he intentat que no siguin massa personals.

Novament moltes gràcies a la Lidia i espero que als receptors de la cadena els faci tanta il·lusió com a mi.
Seguirem endavant amb això d'escriure a un bloc... o d'escriure, vaja!


AQUÍ HO DEIXO DIT









8 comentaris:

  1. Moltes gràcies pel premi!

    I he descobert molts blogs interessants gràcies a les llistes que has penjat.

    Un dia hem de fer una quedada de les blogueres de ponent, je je!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res! hehe
      Ja fa temps que et llegeixo i tractes temes molt interessants lligats a una part principal de la nostra vida com a mares.

      Elimina
  2. Estic emocionada!! És el meu primer premi i que vingui de tú m'ha agradat molt... Amb ganes de que sigui diumenge i publicar-ho al blog (aquest nou curs tinc calendari de publicacions així m'organitzo millor)

    M'has obert una finestra a molts blogs que no coneixia i que semblen interessants, gràcies guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aix... de res... jo també em vaig emocionar quan me'l van donar hehe
      Doncs espero llegir l'entrada.
      Ens veiem ;)

      Elimina
  3. Moltes felicitats! Rebre premis sempre és agradable! Una abraçada i a continuar amb energies positives i renovades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! La veritat és que em va fer molta il·lusió. un petó

      Elimina
  4. ohhhh quina ilu! gràcies maca! a veure si estic a l'alçada! a veure si m'hi poso!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei! Has anat súper-ràpida! M'ha agradat llegir-ho
      http://mamapracticaenpractiques.blogspot.com.es/2013/09/premi-liebster-award.html

      Elimina